Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '14

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kalbime hoşgeldin yar

Kalbime hoşgeldin yar
 

İçinde yükselen bir sesti sensiz çığlıklar da kalan.


 Baharın habercisiydi bana gelişin. Ne güzeldi yine seninle doğmak. Senin olmak. Tam kapatmışken kapılarımı aşka sen giriverdin hayatıma. Sevemedim senden sonra kimseyi sevemedim. Seni unutmadım, unutamadım. Kalbime yine hoş geldin yar.
 
Şimdilerde yeniden doğmuş gibiydim. Daha sıkı sarılmışım sanki hayata. Hayat seninle ne güzeldi. Daha bir seviyorum artık baharı nisan yağmurlarında ıslanmayı. Hayatıma öyle bir girdin ki söküp atamadım atmak dahi istedim seni kalbimden. Öyle bir bağlanmıştım ki sana, sensiz olamıyordum. Başka bir baharda bulamadım senin sıcaklığını. Verdiğin acılar bile zevk veriyordu bana. Bağlanmıştım sevmiştim seni hayatımdan silip atamazdım. Ve atmadım. Hala Aşığınım. Ve hala dünyalar kadar seviyorum seni.

 
Dünyaya bir daha gelecek olsam yine seninle olmak isterim.  
Yönünü kaybetmiş bir gemi gibi limanına sığındım. Gidemem artık başka diyarlara. Yokluğunda geceler kabus gibi çöktü üstüme. Sanki odamdaki duvarlar üstüme geliyordu. Ve artık her nereye baksam hayalini görüyordum. Her gece ama her gece çaldın rüyalarımın kapılarını. Her gün doğan güneşe inat gözlerinin hayaliyle ısındı mı hayalinle avuttum kendimi. Tam son umudumu kaybedecekken sen girdin kalbime. Kalbime hoş geldin yar.
Ölümlerden beterdi gidişin. Her yanımı hasretin sarmıştı. Bir başıma kalmıştım şu yalan dünyada. Ta ki sen yine çıkıverdin karşıma. Şimdilerde sendeyim. Yüreğimi yüreğine kattım. Alıp götürdün beni. Yangınlardan çıkardın beni. Bir ölünün dirilişi gibi bir mucizeydi bana gelişin. Ama geldin. Kalbime Hoş geldin yar. 
Al beni yar. Gidelim birlikte melekler ülkesine mavi gökyüzünün yeryüzüyle birleştiği yere. Kapatalım kapılarımızı acılara yalanlara sahte dostlara. Ve yelken açalım sevgi adasına doğru birlikte. Yeter ki al götür beni buralardan. Yüreğim öyle muhtaç ki bir yudum sevgine lütfen esirgeme çok görme şu seven yüreğime. Bir hayalin gerçekleşmesiydi bana gelişin. Bu hayal öyle bir hayaldi ki tek yaşama sebebimdi. Bu sebep ya ölümüm ya da yeniden doğuşum olacaktı; ama sen geldin yar. Kalbime hoş geldin yar.
Şimdi var mısın benimle bir ömür paylaşmaya? Var mısın acıları da sevinçleri de birlikte paylaşmaya? Herkese inat birbirimize sımsıkı sarılmaya var mısın ? Baharla birlikte geldin kalbime. Öyle bir hayat verdin ki şu yüreğime senin sevginle atacak daima. Kalbimden hiç ayrılmaman dileğiyle.

KALBİME HOŞGELDİN YAR...

Diyordu İçten Bir Ses, Sessiz Çığlıklarında

(Alıntı)

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..