Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kalbimin, beynimle savaşı… Galibi; Huzur!

Kalbimin, beynimle savaşı… Galibi; Huzur!
 

Bu sabah onun sesi ile uyandım. Aynı onu düşünerek uyuduğum gibi...

Bir gün bir yerlerde çıktı karşıma. Samimiyeti ve sıcaklığı dikkat çekiciydi. Uzun zaman olmuştu bu kadar şefkat hissetmeyeli. Beklediğim şey o muydu, yoksa ben mi ona benzetmiştim hala kararsızım. Kalbimin beynimle savaşı, o anda başlamıştı sanki. Bir yanım ‘bırak kendini ne istiyorsan yaşa’ dese de; diğer yanım ‘ya o değilse, ya yine üzenlerdense’ demekten alıkoyamıyordu kendini. Korkular ve yaşamak arasındaki çizgiyle gelgitlerim uzun bir süre aldı. Ne zaman bunlar oldu, ne zamandan beri kalbime laf geçirmeye çalışıyor bu beyin, hatırlamıyorum. Yanlış ya da hatalı bir yan yoktu oysa. Belki de her şey tam da olması gerektiği gibiydi. İçimdeki heyecanla savaşmayı ne zaman bıraktım, onu da hatırlamıyorum. Kocaman bir boşluğun neresinden sızdı içeriye, nasıl doldurdu onca yeri hala kestiremiyorum. Ancak mutluyum.

Kimseye aldırış etmeden bıraktım kendimi. Kimsenin dediklerini duymamak için tıkadım kulaklarımı. Anlatmadan, fark etmeden, göstermeden yaşamayı deniyorum bu kez. Sonsuz bir huzur gibi geliyor onla geçen zaman. Yer ayaklarımın altından kaymıyor, ya da kalbim onun yanındayken yerinden çıkacak gibi atmıyor. Yalnızca verdiği huzur ve şefkatin tadını çıkarıyorum. Yalnızca onunla olmanın keyfini yaşıyorum. İlk kez bu kadar farkında olarak yapıyorum bunları. Pişmanlığı bilmeyen ben, öğrenmemek adına da her yaşadığım şeyi bilerek ve gerçekten isteyerek yaşıyorum.

Ne zamana kadar süreceği ya da neden biteceğini de düşünmeden, sadece günümden, anımdan keyif almaya bakıyorum. Hayatı süslemek dedikleri şeyi kendi adıma uyguluyor ve sanırım her şeye rağmen başarıyorum. Bunun tadını da onu severek daha da güzel alıyorum. Yalnızca şundan çok eminim, beyin ve kalp arasındaki savaşı kazanan her daim bir taraf olmuyormuş…

Yarın ve sonraki sabahlar, bu gece ve sonraki her gecemin misafiri olmasını istediğim tek şey, fark ettim ki yalnızca huzurmuş…

 
Toplam blog
: 33
: 611
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Yazı genelde beni rahatlatır... Ancak yazabiliyorsam... Bazen içimde düğümlenir herşey... Bazen de ç..