Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kalbimizdesin

Kalbimizdesin
 

Bu yazımı dün yazmak isterdim. İş gezim nedeniyle fırsat bulamadım. Oysa en çok yazmak istediğim kişidir; Atatürk!

Sevgili Dostlar tam 71 yıl olmuş, O bizlere veda edeli.. Ulu Önder bir konuşmasında der ki: İki Mustafa Kemal vardır; biri ben diğeri biz.. Evet, biz Mustafa Kemal'leriz, hepimiz.. Uyanık olmak yetmez, uyanık kalmak zorundayız..Tıpkı Atatürk ve mücadele arkadaşlarının günlerce, haftalarca değil, yıllarca yorganı, döşeği, sıcak aşı, sevgiliyi, aileyi, çocuklarını unutmak zorunda kalışları gibi... Ben veya sizler gecenin bu vakti sıcak evlerimizde, bilgisayarlarımızın başında bu satırları yazabiliyorsak, milli mücadelede cephelerde inancından başka katığı olmayan o kahramanların ve yine günümüzde vatanın bir başka köşesinde dağlarda teröristlerle mücadele eden bugünün kahramanlarının yani " Kemalin Askerleri " 'nin döktüğü kanlar sayesindedir. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız. Tarihin çöplüğünden çıkarılarak yeniden inşa edilen bir milletin, bir cumhuriyetin çocukları olan bizler, aynen gözlerini kaybederek kör olan bir insanın tekrar görmeye kavuşması gibi kaybetme lüksü olmayan bir hazinenin mirasçılarıyız. Kendmize olan inancımızı da güvenimizi de kaybetmeden başımız dik ve gururla yolumuza devam etmeliyiz.

Cumhuriyet kadını olmanın sevinci ve gururu içerisinde Atatürk 'ün her ölüm yıl döneminde yeniden doğacağını, sevgisini kalbimizde daima yaşatacağımızı tüm dünyanın bilmesini isterim. O 'nu yaşatma ve devrimlerinin yaşaması yolunda kararlı olarak, gerçek Atatürk' ü öğretmek ve öğrenmek düşüncesinin hepimizin bir asli görevi olduğu inancıyla...

Sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 24
: 9092
Kayıt tarihi
: 16.10.09
 
 

İşte yeni bir Blog'cu daha!İzmir'de yaşıyorum. Mesleki Eğitim Uzmanıyım. Çalışma alanım sağlık, güze..