Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Kalbin de Hafızası Var

Kalbin de Hafızası Var
 

Kalp kolay unutmaz


Ben seni ruhumla kalbimle sevdim
Seninse pas tutmus yüreğin göremedin
Çok yazık yüreğimi yüreğine eş edemedin
Karanlık gecelerimde bak üşüyor hatıralar
Şimdi bana unut demek ne de kolay
Nasıl unuturum kalbin de bir hafızası var
Çok sevdim de kıymetimi bilemedin
Çok ağladım da göz yaşımı silemedin
Ben sevdim de vefasız hiç güldürmedin
Ben unutmadım sen nasıl unuttun bilemedim
Meğer yalanmış kalpten değilmiş sevgin
Dilin kemiği yok unut diyorsun ya ey yar
Nasıl unuturum kalbin de bir hafızası var
Eğer sen de kalpten sevseydin özlerdin
Bütün engelleri aşar da yine de gelirdin
Söyle yüreğini yüreğime ırak mı ederdin
Karşılıksızmış tek kişilikmiş meğer sevgim
Böyle kolay unutmazdın gönülden sevseydin 
Kalpleriyle sevenler unutmaz ki sevdiceğim
Nasıl unuturum kalbin de bir hafızası var..
                         Fahriye Turgut Kafalı

 
Toplam blog
: 5
: 138
Kayıt tarihi
: 05.08.18
 
 

Lise mezunuyum. Evlendikten sonra kendi battaniye üretimimizde yöneticilik yaptım. Şu an çalışmıy..