Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Kalbin gücü

Kalbin gücü
 

Uzun zamandır farklı sabahlara, farklı günlere, farklı bir hayata uyanıyorum zihnimde.

Şu anda bulunduğum yerde değil aklım, kalbim ise bir süreliğine daha burada ama şimdiden yolun yarısını geçti. Benim gerçekliğim bu değil biliyorum. Bu çatışma arada kalbimi sıkıştırsa da, nefes alamadığımı hissetsem de güneşin bile farklı doğacağı günlere doğru her gün kalbim bir adım atıyor.

BİLİYORUM;

Kalp ile beyin, mantık ile hisler aynı dili konuşmadıkça olmuyor huzur, mutluluk.

Mantık hep önde gidiyor da kalp arada kalıyor genelde. Bir süre daha son gücüyle bastırıyor mantığın sesini. Farklı güdülerle çalışıyor çünkü, matematik hesabı gibi görmüyor hayatı:

Bazen 0+0'dan 1 hatta 2 çıkarabileceğini zannediyor. Oysa mantık için sıfıra sıfır : elde var sıfır...

İşte bu kadar güçlüdür kalp. Hatta mantıkla aynı yönde ilerlediğinde istediğiniz kadar elinizde 2'niz 3'nüz olsun onu da sıfırlayacak kadar güçlüdür.

Bir kere vazgeçti mi, inanmadı mı ne yaparsanız yapın artık yoksunuzdur.

Bir kalbin içinden çıkmayı başardıysanız, kırdıysanız ne yaparsanız yapın onun içinde kaybolmaya mahkumsunuzdur. Zoru başarmışsınızdır ama şunu da unutmayın: artık o kalpte yer bulmak sizin için imkansızdır...

 
Toplam blog
: 13
: 806
Kayıt tarihi
: 13.01.12
 
 

Deniz aşığı, Ankara mahkumu bir insanım. Milletvekili olacağını sanarak Siyasal'da okuyan bir saf..