Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

12 Ekim '06

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Kalbin neden yedeği yok?...

Kalbin neden yedeği yok?...
 

İki kol, iki bacak, iki göz, iki kulak. İki böbrek...

Niye kalp iki tane değil?

Son iki gündür kalbim nerede, ne yapıyor, iyicene hissediyorum...

***

Bizim büyük oğul hafta sonu buradan 5 saat mesafede bir şehire gitti. Maçları vardı...

Kendisi oynamıyor. Paralı antrenörlük yapıyor... İki kız takımına...

Gece yarısı aradı:

-Baba idrar yollarında ağrım var. Dayanamıyorum... Ne yapsam?

Buralar da sigortaniz yoksa, acil servise gitmek ölüm!...

Umut'un yeni sağlık sigortası, 1 Kasım' da başlayacak...

-Beklerim, dedi.

Bir saat sonra aradi...

-Dayanamiyorum...

-Acil'e git, dedim.

Acil'de filmini cekmisler. Sag böbreğni bulamamislar!...

Bobrek yok! Bobregin yerinde kucuk bir "ur"...

***

Bugun uzmanina gitti...

Bobregin birinin olmamasi normal de, bu "ur" iyiye isaret degil, demis...

-Tansiyonun da cok yuksek... Kalp krizi bile gecirebilirsin!...

-Niye?

-Galiba olmayan bobregin yerinde ki "ur" asiri tansiyonun nedeni...

Simdilik agri kesici ve antibiyotik vermis...

Haftaya tekrar doktora gidecek.

Tek bobregi iyi calisiyormus!...

***

Ya sorun "o" tek bobrekteyse?

Annesi, ortanca ogluna anlatiyor. Telefonda.

-Ben bir bobrek veririm...

-Anne bize ne oluyor? Ben veririm...

***

Carsamba gununu Biz anne baba sessizce bekliyoruz...

Bakalim daha neler gorecegiz?...

***

Benim kalp yerinde eskisi gibi durmuyor artik!

Var oldugunu, yerini, calistigini,

Arada bir derinden sizladigini hissediyorum...

Kimseye soylemeden...

Kalbimi dinliyorum...

Kalbin niye yedegi yok?...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..