Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '18

 
Kategori
Trafik
 

Kaldırım Dururken Yolun Ortasından Gidene Çarpmak Suç Olmamalı

Kaldırım Dururken Yolun Ortasından Gidene Çarpmak Suç Olmamalı
 

Böyle birine çarptığın zaman cezada indirim olur mu bilmiyorum suç tek taraflı değil çünkü hayır hayır tek taraflı, o suçlu.

Bu konu belirsiz gerçekten, yaya ceza almadığına göre (örneğin ölmüşse ne ceza vereceksin) araç suçlu oluyor, ya da suçlu yok Allah rahmet eylesin!

Hangisi bilmiyorum ama ölümlü kazada suç olur herhalde. Yayaya bir şey olmasaydı aracın şoförü ölseydi mesela (nasıl olacaksa; olur, çarpmayım diye kıvırdı gitti duvara çarptı) yayaya ceza var mıydı?

Ben hiç böyle durumlarda yayaya ceza verildiğini görmedim, çünkü herkes yolun ortasından gidiyor; özellikle de benim gibi trene bakan Hacıköylüler.

İnsanlar neden kaldırım dururken yolun ortasından yürürler, cezası olmadığı için zahir. Araba çarparsa cezayı görür, bir de öbür tarafa giderse…

Yayaya ceza yoksa arabaya da olmasın, çarparsa Allah rahmet eylesin, o da yolun ortasından gitmesin.

Bir de bunlar yüzünden gerçek kazalar oluyor, O’na çarpmayım diye O’nun dışında herkese çarpıyorsun.

Böyle olsa, ona bir şey olmasa, yine şoför değil mi?

Burada bir yanlışlık var, trafik kanunları ne diyor bilmiyorum ama ben yolun ortasında yürüyor diye kimseye ceza kesildiğini görmedim; cezayı Azrail kesiyor şoför de evine gidiyorsa bence mantıklı, canını korumaktan önce kişinin kendisi sorumlu.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..