Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kaldırım İşgalleri Farkındalıkla Çözülecek

Kaldırım İşgalleri Farkındalıkla Çözülecek
 

Kaldırım işgali


Ben bir kaç akşamdır yolumun üzerinde bir araba görüyorum.

Bu yol şöyle bir yol: Basmane'de iki sokak arası bir taraf eski işkur sokağına bir tarafta a101'rin olduğu sokağa gidiyor hem yaya kaldırımı hem de araçların geçebildiği bir yer. Kenarından geçip gidebilirdim. Ama Basmane'de bir sağa bir sola gitmekten sokakları karıştırmaya başladım.

Her yerde masalar sandalyeler arabalar tabelalar. Zabıtaya şikâyet etsem boş sokakları çekip gönderiyor. Polise yazsam cezalar caydırıcı değil. Birine rica ettim ve fotoğrafını çektirdim. Evet, araçların sayısı artıyor ve buna bir çözümde bulunması gerekiyor. Ama şu da unutulmamalı. Kaldırım işgallerine belediyeler ve merkezi yönetimlerin ciddi cezalar getirmek istemediğini düşünüyorum. İyi de birader ceza getirilmiyor diye arabanın yolun ortasına bırakıp da gidemezsin. Bizde en büyük güç kamuoyudur ona şikâyet ediyoruz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..