Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kaldırım İşgalleri

Kaldırım İşgalleri
 

Salih ARIKAN


“Bir gün arabanın altında kalacak”

Kutucular iş merkezinin altı otopark. Bu otoparkın çıkışı yaya kaldırımı otopark dolduğu zaman yaya kaldırımına araç park ediyorlar. İkinci tehlike de araçlar kontrolsuz bir şekilde geri geri gidiyor bir keresinde ben aracın altında kalacaktım.

Ben oradan geçerken görmeyenleri aynı zamanda duymuyor olarak düşünen bir yanlış var. Konuşuyorlar bir gün arabanın altında kalacak. Bana diyorlar ki buradan niye geçiyorsun benim seyehat özgürlüğüm var. Ben oraların güvenli oralardan gelip geçeceğim.

Buradan da yazıyorum. Otoparkların girişi asla yaya kaldırımı olmamalı. 15 Eylüldeki kanunla bu gerçekleşecekse başka sorunlar olacaktır.Oraların güvenli Yol olması için mücadele edeceğim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..