Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '07

 
Kategori
Trafik
 

Kaldırıma parkeden arabaların sileceklerini kaldıran benim

Kaldırıma parkeden arabaların sileceklerini kaldıran benim
 

Sabah arabalarının yanına geldiklerinde sileceklerinin kaldırıldığını görürlerse, eğer arabaları yayaların geçeceği bir yeri kapatmışsa başkalarından şüphelenmesinler, silecekleri kaldıran ben olabilirim.

Arabanızı kaldırımlara park etmeden önce, sabah çocuğunuzun evden çıktığını, okuluna yürürken kaldırım arabalar tarafından kapatıldığı için yola indiğini ve sonra olabilecekleri düşünün. Sonra arabanızın tam güvenliği için tam kaldırımın üzerine parkedip evinize gidip rahatça uyuyun.

Akşam yürüyüşe çıkmıştık, kaldırımları iki arabanın yanyana parkedeceği kadar geniş bir caddede, yolun kenarında parkedecek yerler varken yanyana parkederek kaldırımı kapatmış arabalara bu arabaları uyarmak gerektiğini düşündük ve arabaların tozlarını silerek yan yana yürüyerek sileceklere ulaştım ve tam kaldırdığımda arabanın sahibi orada bitiverdi. Neyse hata yapmışsa da, yaptığının hata olduğunun farkında olan ve utanmasını bilen bir kişiymiş, özür diledi. Oysa bu doğal davranış şekli sokaklarda normal koşullarda karşılaşacaklarımızdan çok farklıydı. O sırada hakkım olan tepkiyi gösterdiğim için zarar görebilirdim. Çünkü birçok kişi için arabaları en değerli varlıkları ve de ona yapılacak her hareket namuslarına yapılmış demek olduğu için aşırı tepkiler gösterebilirler.

Trafik polisleri bazı geceler caddeleri sokakları denetlesinler. Kaldırımlara parkeden arabalara ceza kesmesinler, yalnızca kaldırımları tamamen kapatanlara ceza kessinler. O kadar çok gelir elde edilir ki, bütçenin açıkları kapanır!

Size de aynı şeyi yapmanızı öneriyorum. Araba sileceği kaldırma kampanyasına katılın. Kaldırımda geçecek yer bırakmadan arabalarıyla tamamen kapatmışlarsa tepki göstermenin en temiz, en uygar şekli arabanın sileceklerini kaldırmaktır.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..