Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Kaldırın şu diziyi...

Kaldırın şu diziyi...
 

Şimdi yine bazıları bana kızacaklar: 

- Ne oluyor Mustafa, taktın yine Medya'ya..., diye.

Yo vallaha takmadım. Ben yazarım, ama takmam! 

İmla kurallarını bile bir kalemle siler, kökten devrim yaparım. 

Ama takmam ... 

*** 

Haberler için Google amca'ya, "haberler" diye yazınca, karşıma Beyazıt Öztürk çıktı! 

Birileri ile aşk yaşıyormuş. 

-Yahu bana ne be adam, yaşıyorsa yaşıyordur. dedim içimden! 

"Bunu bana bildirmenin ne anlamı var!"

Geçenlerde de, Cübbeli Hoca'nın seks videosunu haber yapmışlardı. 

Bizim uyuz ordan bağırdı: 

- aa duydunmu, Cübbelinin seks Video'su çıkmış! 

- Deniz Baykal'ın değil miydi o yavs?! 

- Yok, o başka.. Birde cübbelinin varmış... 

Duyar duymaz evin sağını solunu karıştırmaya başladım, bizim uyuz şaşkın bir ifade ile seslendi: 

- aa ne yapıyorsun sen, ayol? 

- Gizli kamera arıyorum! 

- Yahu bizim evde gizli kameranın ne işi olur?! 

- Olur olur, baksana her evden bir seks videosu çıkıyor....

... 

Ne bileyim, birden seks videosu denilince... 

Aradım ama bizim evden çıkmadı... 

Anladım ki , ben önemli biri değilmişim.

Hem bana ne el alemin özel hayatından! 

Adamlar milyarları yiyor, kimsenin gıkı çıkmıyor. 

Bilmem hangi şovmen, bilmem ne aşkı yaşıyormuş. 

Al sana manşet!!! 

Bu mudur yani?!

Yahu güzel halkım, niçin onun bunun yatak odasına meraklısın anlamış değilim. 

Yahu sana ne!!

Ha, yatak odası dedim de.. 

Muhteşem Yüzyıl olayını unutmayalım yalnız. 

Onun bunun aşk hayatını ekranlarda izlemeye meraklı olan halkım, nedense "Muhteşem Yüzyıl'a" kızdı. 

Bu hükümet zinayı suç olmaktan çıkarırken, kılı kıpırdamayan halkım; nedense Padişahın yatak odasına girilince sinirlendi. 

- İstemezük...dediler 

RTÜK'de onlara uydu: 

- Biz'de istemezük, dediler. 

Bir ben arada kaldım: 

- Yoo, ben isterüm, diye şöyle bir bağırdım ama...

Demek ki neymiş? 

Demet Akalın'ın yatak odasını görmek için, yemeğin altını yakan halkım, Padişahın yatak odasına gelince: 

- Kaldırın şu diziyi... Yemeğin altını yakamadık, diye kızıyorlarmış!

Hem Padişahlar seks yapmaz ki zaten. 

Onlar Melek Melek... 

Haremdeki cariyeler var ya, hepsine bacı gözüyle bakıyorlardı! 

Hani hepimizin mahallesinde vardır ya, "bacım" diye seslenirler ama gözleri tuhaf yerlere gider! 

Onlar gibi işte! 

Seks yapmaz onlar...!

Evcilik oynuyorlardı.... 

Yapmaz yapmaz..!

Mustafa Çelebi 

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..