Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '21

 
Kategori
Şiir
 

Kalecimiz Mahir Parlak

Köyümüzde ilk ergenlik yıllarımızdı

Futbol takımız vardı, köyler arası maçlar yapardık.

Kalecimiz Mahir Parlak'tı, ben sağ bek oynuyordum

İyi kaleciydi, zayıf yapılı çevik biriydi

Kartaloğulları köyü ile iddialı maç yaptık.

Yendik ama skoru hatırımda değil

Köy kahvesini futbol takımı için çalıştırdık.

Mahir Parlak yönetiminde yine maçlar yaptık.

Çatalağzı demir yollarında çalıştı Mahir abi

Neşeli, şakacı bir gençti, içki içmez, kahvede oyun oynamaz

Yine de kahveye gelir, Nuh abimiz vardı iş arkadaşı

Çok sakin bir adamdı, ona çok takılırdı, bazen de kızdırırdı

Yıllar aktı geçti, emekli oldu Mahir abi

Bir gün arkadaşımla Filyos plajındayız

Baktım Mahir abi ilerde yalnız başına, el işareti yaptım

Yanımıza gel diye, benim büyüğüm aslında

O da geldi, başladı muhabbet, kusuruma bakmaz benim

Vücudunda bir iz gördüm, nedir dedim, ameliyat oldum.

Facebook arkadaşımdır aynı zamanda, güzel türkçe yazar

Yüksek tahsilliler bile ne hatalı yorumlar yapıyor

Allah sağlıklı ömür versin Mahir abime, namazında niyazında

Mütevazi yaşamını sürdürüyor, mutlu olsun, huzurlu olsun.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..