Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Eğitim
 

Kalem Defter Kampanyası

Kalem Defter Kampanyası
 

Kampanyanın logosu


Kalem yazmanın sembolüdür.

Her ne kadar şimdilerde yazılar elektronik ortamda meydana getiriliyor ise de.

Kalem ayrıca yazmayı öğrenmek için gerekli bir gereçtir.

Kalemle tanışmamız çocuk yaşlarımızda olur. Ya okula başlarken, ya da hatta daha önceleri.

Kalem ve defter eğitim serüveninin birinci kilometresinde buluşur çocuklarla.

Bembeyaz defter sayfalarına ilk harflerini çiziktiren küçükler için ne güzeldir rengarenk kalemler!

Ama ya bu kalemlere, bu defterlere ulaşma sıkıntısı çeken çocuklar?

Var bu çocuklar. Bir kısmı Balıkesir’in Dursunbey ilçesi ve köylerinde yaşıyorlar. Bu bölge, yeni öğretim ve eğitim yılında “zorunlu doğu görevi” kapsamına alınmış.

Geçtiğimiz Nisan ayında, Mersin Yeşilovacık’ta bir çocuk kütüphanesi kurmak için bir kampanya başlatan ve sizlerin de katkılarınızla, Mayıs ayında bu kütüphaneyi açan Bir Milyon Kalem İnternet sitesi, bu defa da bu bölgedeki 33 okulda bulunan 3003 fakir öğrenciye, kalem ve defter temin etmek üzere harekete geçti.

Kampanyanın detaylarını aşağıdaki linkte bulabilirsiniz:

www.birmilyonkalem.com

Okumayı, yazmayı sevenler!

Yeni nesillerin de bu sevgiye ulaşabilmesi için destekleriniz gerekiyor.

Haydi onlara okuyup yazmayı sevdirelim!

Haydi onların eğitim yolundaki gereksinmelerine ulaşmalarına yardım edip, eğitimlerine katkıda bulunalım.

Karamsar olmayalım. Büyük şeyler de, küçük başlamaz mı?

Aydınlık nesillere giden yol eğitimden geçer.

 
Toplam blog
: 165
: 1414
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Uzun yıllardır yurt dışında yaşıyor. İsviçre'de Adalet Bakanlığı'ndaki mesleği yanında tiyatro ya..