Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Kalemim ve kelimelerim

Kalemim ve kelimelerim
 

Aşk


Bugün de durmadı kalemim 

Yaz beni, söyle beni diye diye 

Aktı gitti tüm kelimelerim 

Önce aklıma geldi 

Sonra yüreğime sordu 

Takıldı ara da bir 

Hangisi gerçek ben dedi bir bir 

İçlerinden biri durma haykır beni dedi 

Ama bu kez de kalemim kekeledi 

Önce bir çizgi çizdi 

Sonra bir tane daha 

Ve en sonunda bir daha 

Oldu mu sana üç çizgi 

İşte sihirli kelimenin ilk harfi 

Bir hamle daha yaptı kalemim 

Duramam dedi devam etmeliyim 

Bir yılan gibi kıvrılıp ucuna da son noktayı koydu 

İşte sana bir Ş 

Tıpkı derelerin altından akan sular gibi 

Bir o yana bir bu yana kıvrılan yollar gibi 

Sonuna gelene kadar kıvrandıran sancılar gibi 

Ve işte artık sıra dümdüz bir çizgide 

Eminim artık dimdik ayaktayım 

Kollarımı iki yana açtım 

Seni kucaklıyorum 

Karşında duran bir K 

Tüm harfler elele 

Birleştik AŞK ile 

 

Sound of Serra 

 
Toplam blog
: 25
: 903
Kayıt tarihi
: 05.04.11
 
 

Uluslararası iş geliştirme uzmanı, doğa, deniz tutkunu, hayvansever, wellness meraklısı, hayat bo..