Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Kalemimden dökülen naçizane mısralar 2

Son sigaradır külü eser gider,
Gün ışığındaki yıldızlarla buluşmak gibi sessizce,
Resitaller verilir bir sözüne aşkın,
Dinmeyen azap sancılarında yarın,

Son nefesidir ömrün,
Dünü senle, düşü sende,
Noktası virgülüne hayalinle,
Beyazlar içinde, ta ki seni görünce,

Son nefes sigaradır çektiğin aşkın,
Dumanı sen, sevdana müptela ise yalnız ben..

10.04.2015


Mucizelerine kapıldım,

Naçar kaldım, düşüncesinde hayalinin,

Anlamında boğuldum derin gözlerinin,

Kelimeler kifayetsiz, yetersiz anlatmaya

Lâl kalmış bedenim,

Dünüm, bugünüm, Tek Gerçeğim...

30.08.2012


Basitti,

Belki Tek bir kelimeydi,

Yağmur tanesi kadar ıslak,

Özlemlerimin içindeki rüyalar gibi kısa,

Lakin bir o kadar anlamlı,

Şiirlerimde yaşattığım sana,

Bendeki seni anlatabilmek,

Gözlerinin yeşiline bakarak,

Seni Seviyorum Diyebilmek....

22.09.2012


Satır aralarında kalan eski bir söz,

Belki dinmeyecek duyguların esaretinde,

Dökülecek iki kelime,

Gözlerinde boğulacak bakışlarım,

Dur diyecek, bedeli olmayacak sensizliğin,

Dinlemeyeceksin,

Hep gitmiştin ya hani,

Yaşanan hatıralarla,

Bende de biteceksin...

12.10.2012


Mevcudiyetimin  sensizliğinde,

Mutsuzum çaresiz,

Anlamı yok ümitlerin, düşlerin,

Yaşanacak artık sade bir hayat,

Sade, ve sadece senle,

Huzuru bulmanın ötesinde,

Bakışlarında ebedileşecek,

Sonsuzluğa sürüklenecek...

18.10.2012


Adı konulmamış Özlemlerimin arasında iken,

Tebessümüm oldun, hayalimdeki gözlerinle,

Tanıyordum seni, sanki hep yanımdaymışsın gibi,

Kömür karası bebekleri, sarıyordu benliğimi,

Tazeliyordu ümitleri,

İsminde saklı, sana olan hasretimi...

01.11.2012

 
Toplam blog
: 7
: 130
Kayıt tarihi
: 11.03.15
 
 

Computer & Software Development Project Manager - Trainer, Fenerbahçe SK, Şair ..