Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalemler pazarda satışa çıktı

Kalemler pazarda satışa çıktı
 

Caddede sokakta kuruldu pazar

Pazarlık büyüktür değmesin nazar

Satmazsa patrondan işitir azar

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

 Boyları aynıdır, hepside denkler

Beyazın üstünde karalı renkler

Alınır verilir sınırsız çekler

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

O büyük patrondan bir alo yeter

Anında kalemi pazarda satar

İsterse satmasın işinden atar

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

Kimi yalakadır  kimi korkudan

Kabusla uyanır her gün uykudan

Meydanlar geçilmez oldu kokudan

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

Edebi kalmamış bilinmez nesep

Satılmaz kalemden sorulur hesap

Kıyıma başlanır olmuşlar kasap

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

Karanlık dünyada görülmez önüm

Satmadım kalemi bilinmez sonum

Yüreğim yanıyor acıyor canım

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

Son sözü söylesem biter mi derdim

Anlayan anlasın ben kimi yerdim

Satmayın demekle kendimi yordum

Kalemler pazarda satışa çıktı

 

Erol ÇELİK -17.02.2014

  

 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..