Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kalemlerim var

Kalemlerim var
 

İnsan kimi zaman zor anlar yaşar hayatında. Önemli olan onlar ile başedebilmektir. Eğer başedebilirsek demek ki kendimizde bu gücü hissediyoruz demektir. İnsanoğlu değişik çeşitlere ayrılmıştır alışkanlıkları bakımından. Kimi; hemen pes ederek çeker gider karşısına çıkan zorluklara karşı. Kimisi;" dur bakem belki vaadıı bi hayıı " der ve beklemeye alır kendini birz merakla karışık. Kimisi de o kadar güçlüdür ki, bütün terslikler onu bulmasına karşın hala pes etmez ve " daha, daha yok mu ? " düşüncesiyle direnir ve karşı koymaya mücadele eder. Bana kalırsa saydıklarımın içinden en güçlü olanı en son eklediğimdir. Pes etmeyeceğiz ve başımıza gelen kötülüğe, tersliğe, olumsuzluğa karşı hemen başkalarında suç bulmayacağız.

Bir Serbest Çalışmadan :

* Korkacak bir şey yok hesap tamam sıram geldi mi hatta güleceğim. Kendimi hazırladım biliyorum önce turgut arkasından ömer haybo, daha sonra varujan sonra nureddin sonra ben değilsem demokrat toni. Sonra o değilse mutlaka benim. Kendimi hazırladım biliyorum. Aysel'in gölgesine saklandım hep susamışım su içiyorum.

Msamda ahşap bir kalemlik var. İçinde renk renk izler taşıyan kalemlerim var. Kimbilir hangisinde acı hayatlar var, hangisinde güzel sözler barınmakta? Kimbilir de hangisinde acı itiraflarım var? Bu merak içimi kemirmekte sancısal tarzımda. Ben kalemlerimin yazabilme ihtimalini sevdim, ister acı, ister gerçek olsun. Yeter ki yazsınlar bana acılarımı. Tatlı, tatlı...

Kimbilir hangimizin kalemi kırılacak kalemlikten çıkmadan, sessizce ve derinden...

* Yardımcı Kaynak = Atilla İlhan'dan ...

Kaynak Resim : http://fotogaleri.hurriyet

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..