Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '12

 
Kategori
Sinema
 

Kaleyi Fethetmek (I Capture The Castle)

Kaleyi Fethetmek (I Capture The Castle)
 

Ben bu kaleyi istiyorum Cassandra!...


Cassandra, güneşi tutabilir miyiz; yaş on, yirmi, otuzlarda?

Rose ile ateşin etrafında bağırarak dönerken aşkımızı savurabilir miyiz göğe?

Cassandra, kale senin olsun, babanın; ya yazdıklarınız? Kedi yerine otursun. Baban al baştan yazmaya...Hey, buranın yağmuru bitmez mi, fırtınası; yalnızlığı, acısı; Cassandra, Rose alıp başını giderse, sen...

Soyun ve kendini bırak fırtınaya!....

Erkekleri tanımıyorsun. Bir babayla nereye kadar....Kadınlık nedir, haberin yok! Anne yitmiş. Üveyi kendini yağmurlara bırakmış çırılçıplak.

Ben, seni sevdim. Sen, onu sevdin. Sevdiğim beni sevemedi. Sevemediğim sevdi. Aşklar karıştı. Bir an önce buradan kurtulmalı mı?

"Annem gibi yaşamayacağım!.."

Ya Cassandra, ne olacak; bu kalede yaşlanıp, bu kalede mi öleceksin?

1. Not: Seviyorsun. Sevdin. Seveceksin. Teslim olmak yok! Defterin son sayfası yazıldı. Yeni defter yolda. Yaz babam yaz!...

2. Not: Boşta kalanlar o boşluğu neyle, nasıl dolduracaklar?

3. Not:

Cassandra'nın kalbine

girdin bir kere,

layıksın ya da değilsin,

konu dışı,

hayat,

çıkamazsın.

O seni içinde,

içinde, içinde,

içinde....

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..