Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '19

 
Kategori
Bayramlar
 

Kalıcı Bayramlar Diliyorum

Bayram bayram diyoruz
Bayram bayram diyoruz da
Bayramı
Bayram gibi anlayamıyoruz
Anlayamayınca da
Bayramın adı bayram oluyor
Gerisi hava cıva
Bayram
Tek tümceyle kardeşliğin yeşermesidir
Kardeşliğin yeşerip gelişmesidir
Kardeşlik
Sevginin
Saygının
Dayanışmanın
Paylaşmanın
Barışın
Ayağa kalktığı yapıdır
Bunlar olunca işte
İnsanlar mutluluk olurlar
Mutluluk yayarlar
Kendisi için değil
Herkes için mutluluk derler
Bu konum da
Gelip geçici değil kalıcı olursa
Gerçek kardeşlik yaşanır
Şimdi olduğu gibi
Bayram boyunca hoş geçim
Bayram sonrasında
Kavga gürültü
Çalma çırpma
Sömürme
Düşene bir tekme de sen vurma
Bana ne havalarında olma
Olmamalı
Bayram
Yaşayanlara devamlılık örneği olursa
Bayram bayramdır
Değilse günü geçirmedir
Benim dileğim canlarım
Bayram güzelliğini
Düşünsel
Söylemsel
Davranışsal
Bir şekilde devamlı yaşamaktır
Ben bayramı
Dünyayı yaşarken cennet saymak derim
Gelin canlarım
Yaşamı güzelleştirelim
Her günümüzü bayram yapalım
Bayramları
Gelip geçici değil
Kalıcı yapalım kalıcı yapalım
Bu duygular içinde
Bayramınızı kutlar mutluluklar dilerim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..