Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '18

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Kalıcı Makyaj Rahatlığı

Makyaj tüm kadınların güzelliğine albeni katan önemli bir eylem olmakla birlikte, günümüzde artık makyajsız gezenlere hasta, moralsiz, keyifsiz olduğu kanısı yerleşmiş kişilerin algılarına. Bende makyajsız bakkala bile gitmeyen kadınlardan biriydim. Yıllar geçtikçe hem zamandan tasarruf edecek hemde cildimi daha az yoracak ürünler arayışı içinde buldum kendimi. Bir çok ürün denemesi ve cilt bakımı süreçlerimin sıklaşması sebebiyle daha alternatif çözümler bulmaya çalıştım. Üstelik kozmetikte fiyatlar bir hayli fazla. Makyaj malzemeleri, temizleme ürünleri, cilt bakim derken hafife alınmayacak bir bütçe söz konusu.
 
Kalıcı makyaj ilk zamanlar biraz ürkütücü gelse de hem zaman hem bütçe açısından çok cazip gelmeye başladı. Önce uzman ve hijyenik bir yer arayışına girdim. Piyasada çok çeşitli ücret aralıkları vardı. Kaş tasarımı 1000 TL ile 5000 TL aralığında, göz kontur de hemen hemen aynı fiyat aralığındaydı. Hem iyi hem de kampanyalı bir yer arayışına girdim ve buldum. Bir yıl sonra kirpik lifting ve göz kontur de yaptırdım tabi bu arada cilt bakımlarımı ihmal etmedim. Şimdi sadece bir allık ve bir ruj ile her daim hafif makyajlı bir görüntü elde ettim.
Siz kalıcı makyaj ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
 
Toplam blog
: 7
: 81
Kayıt tarihi
: 08.11.18
 
 

Annemle babama göre hayalperst bir evlat , kardeşime sorarsak aşırı ablalık içerir bir kişilik, e..