Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Kalitesizlik sadece fotoğraflarda değil! Protesto ediyoruz!!!

Kalitesizlik sadece fotoğraflarda değil! Protesto ediyoruz!!!
 

Son günlerin modası, çıplak kadın resimleri ki en alakasız blogta bile karşınıza çıkabilirler ama siz o resimlere prim vermekten lütfen çekinmeyin ki zaten öylede yapıyorsunuz. Ve konuyla alakası olmayan sadece başlıktan vuran yazılar. Bu yazıları yazanların amacı her nedense çok "TIK" almak.

Anlayamadıkları bir şey var bence, burada çok okunmak demek, pardon “tık” almak demek çok iyi yazılar yazdığınızı ve hatta çok sevildiğiniz anlamına gelmiyor. Aksine yazılan içi boş yazıların sadece birkaç paragrafının okunup kalan kısımlarına bakılmadığını bile biliyoruz. En yüksek hitlere ulaşmış olmanız size; MİLLİYET GAZETESİNDEN YA DA BİR YAYIN KURULUŞUNDAN; “GEL KARDEŞİM BAK SEN ACAYİP İYİ YAZIYORSUN GEL YAZARMIZ OL” demek değil. Bunu kimse ama kimse anlamıyor. Sadece reyting uğruna içi boş yazılar, çıplak kadın fotoğraflarıyla bezeniyor veya hiçbir içeriği olmayan bir yazıya hatta alıntı bir yazının üstüne yine alakasız bir başlıkla ilgi çekici hale getiriliyor.

Ben bunu yapanları tebrik ediyorum. Ama birini özellikle tebrik ediyorum, seviyesizlik artık sadece resimlerde değil atılan mesajlarda da yer alıyor. Adını yazmak istemediğim blogçunun bana attığı mesajı mesajlarım kısmından girip okuyabilirsiniz.

Aslında çok şey yazıp çizmek isterdim ama değmeyeceğini biliyorum. Biz aylardır aynı şeyi söylüyoruz ama kimselere dinletemiyoruz. Seviye iyice düştü. Bana atılan mesajda da bunu açıkça görüyoruz.

Bu tip resimlere ve resimleri kullananlara prim verildiği sürece de düşmeye devam edecek.

Temiz ve kaliteli blog sayfaları için, bugünden itibaren sayfa şablonumu değiştiriyorum.



pelin not : benim gibi bu durumdan rahatsız olanların yazdıklarını mutlaka okuyun 2 süper blog; 1. Kerem'den http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=39776

2. Ahmet Seven'den ; http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=60684

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..