Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kalkınmamız Gerekir

Kalkınmamız gerekir canlarım
Bakın bunun için yaptığım saptamalar var
Bunları inceleyelim birlikte

İşte başlıyorum
Toplumsal kalkınmışlığın yapı taşları
Bir
Toplumsallık bilinçlenmesi tam olacak
Toplum yaşam bilinçaltına yerleşecek
Ben değil biz değerlenecek

İnsanlar birlerine
Saygı duyacaklar sevecekler
Hoşgörüyle yaklaşacaklar
Yardımlaşma ayaklanacak

Elbirliği doğacak
Tek başınalık para etmez olacak
Yalan kaybolacak
Güven artacak

Ortak girişimler gerçekleşecek
Bunlar çoğalacak
Üretim artışı gerçekleşecek
Bunun dış pazarlaması yapılacak

Dışardaki gelişmeler takip edilecek
Yurt içinde de o gelişmeler
Gerçekleştirmelere gidilecek

İki
Öğrenme doğru gerçekleşecek
Bilimsel çalışmalar hız kazanacak
Yeni buluşlar bulunacak
Bu yaşama girecek yaşam güzelleşecek

Üç
Siyaset barış çerçevesinde yürüyecek
Siyaset yüzünden insanlar ayrışmayacak

Dört
İnsanlar işinde kaydında olacak
İşi kaydı bırakıp siyaset yapmayacaklar
Siyaset
Yasa ve yönetmelikler eşliğinde yapılacak
Sürekli olarak insanların dikkatleri
Siyaset üzerine çekilip insanlar iş yapamaz olmayacak

Beş
Bugün doğru reddedilecek yarın güzel kılınacak
Bugünün çirkinlikleri yarına kalmayacak
Yarınlar daha güzel yapılmaya çalışılacak
İnsanlar
Yarınlarda daha mutlu yaşama arayışı içinde olacak
Yani işinde kaydında olacaklar

Altı
İnsan en yüce değer olarak yücelecek
Hiçbir değer bunun önüne geçirilemeyecek
İnsan
Değerlemesi yüceldikçe yücelecek

Ben diyorum ki canlarım
Kalkınmanın motoru bilinçli toplumsallıktır
Onun için biz
Mutlaka ve mutlaka bilinçli toplumsal olacağız

Şurası açık bir gerçektir canlarım
Toplumsal kalıcılık
Toplumsal kalkınmışlıkla gerçekleşir
Biz bunun peşine düşeceğiz işte
Ülkeyi yönetenlerin de
Bunun peşine düşmesini isteyeceğiz

Yaşasın toplumsal bilinçlenme
Yaşasın toplumsal gelişme
Yaşasın toplumsal kalıcılık

Ülkeyi yönetene partiye yakışan tek şey
Ülkeyi kalkınmış kılmaktır canlarım

Yani canlarım
Yani canlarım
Yani canlarım
Kalkınmış olmamız lazım canlarım

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın kalkınmış Türkiye sevdası
Ve olgusu canlarım

Kalın sağlıcakla
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..