Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Deneme
 

Kalma demedim

Kalma demedim
 

Bu yazımı sevdiğine hasret çeken insanlara armağan ediyorum.....


Doymadım sevgine gittin. Sen bana gitmek için gelmiştin. Gelmelerini özledim hergün yollarını gözledim. Şu kanayan yüreğimi hasretinle közledim.Bak ne kadar özledim.Yollara özlemlerimi gözyaşlarınla yazdım.Ben seninle çok azdım, şimdi ben artık çokum seninle sevdiğim. Filizlenen aşkımızı ta derinden, en dibinden kesip atıverdin.

Şimdi filizlenen aşkımızın yapraklarından kan damlacıkları köklerine doğru süzülüyor. Seninle yanan kalbim çok üzülüyor.Ben toprak sen tohumlarımdın.Tüm hücrelerime ekildin yağmur damlacıklarıyla beraber. Gece Ay'ım oldun aydınlattın.Yıldızlarım eşlik etti semasal aşkımıza.Şimdi hasret gider, ben giderim. Hasretim.onurum herşeyimsin.Sana sevdim dedim kalma demedim.Ama artık sen yoksun kalmadın. Başka yoksun....

Bu yazımı sevdiğine hasret çeken insanlara armağan ediyorum.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..