Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Kalmadı söyleyecek söz

Kalmadı söyleyecek söz
 

Yeter artık koştuğum peşinden

Hiç hoşlanmadın sevme işinden

Ne yapayım artık söyle gülüm

Ne olursun yapma artık bana zulüm

 

Yolda giderken binersin katıra

Kaşına çatar koşarsın satıra

Canın isterse istersin altın para

Bir adım yaklaş bana kaçma ne olursun

 

Bende sana koşacak adım kalmadı nihayet

Bakışların yüreğimi yakar sende kalmadı dirayet

Yüce Rahman’a ederim seni şikâyet

Gülüşünle gönlümü sevsen ne olurdu

 

Kul Mehmet der ki kalmadı söyleyecek söz

Sana bakacak kalmadı bende göz

Yarabbi ne olur sen bu bulmacayı çöz

Yârin yanında yatacak yerim kalmadı

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..