Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Kalmak...

Kalmak ağır geldiğinde gitmeli insan;
 
Sevgi dolu bir yürekte kalmak nasıl ağır gelir insana sevilmeden...
 
Gitmek bu kadar kolay mı tüm ağırlığı varken kalmanın üzerinde... Kim çok sevdiği bir şeyden ayrılmak ister tüm ağırlığını hissederken saç teline kadar...
 
Yürekteki bam telinde çalınan ince ince nağmeler....
 
Duygusal yönden ağır bastıkca ha koptu ha kopacak yarım kalacak düşecek notalar...
 
Mutluluğun şarkısı çalınırken yürekleri bir hüzün alacak şimdi , düşerken parçaların içinden hüznün müziği saracak dört bir yanı...
 
Belki mutluluğu yarım bıraktığımız yerden, bir es vererek toparlıyacağız hüznün notalarını tek tek...
 
SEVDA'nın bir şarkısı takıldı kulaklarıma...
 
"Güvenmek istedim kendime
Fırsatım vardı olmadı.
Birazcık şahlansam yakıştırılmadı
Tatmin oldular...
Elden bir şey gelir mi?
Kıymet bildiklerim gibi...
Benimde bilinir mi?
Sen haklıydın her zaman
Annem gibi...
Haksızlığı da koydum bavula
Yanlızlığı da aldım yanıma
Teşekkür ettim herşey adına
Gidiyorum ama etmiyorum...
Eyvallah...
 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..