Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kalmayı seçtim

Kalmayı seçtim
 

Bazen öyle bir an gelir ki bulamazsın doğru kelimeleri, hissettiklerini anlatabilmek için. Ne anlatabilirsin, ne de kendin anlayabilirsin aslında. Belki bazen çalan bir şarkıda yada sadece sessizlikte, içinde hissedersin o duyguyu. Avuçlarında yıldızlarla karanlıkta gökyüzüne baka bulursun kendini. Ay mı daha parlak gelir yoksa avuçların mı yanan alev alev anlayamazsın.
 
Bu gece tüm aşıklar çok yalnızlar; ben de onlardan biriyim sevgilim, kuramadığım cümleler, dudaklarımdan dökülemeyen kelimeler ve avuçlarımda umutlarla daracık bir sokağın başında duruyorum. Ya bu sokak benim sonum olacak, kaybolup gidecegim içinde ya da kendime bir yuva bulacağım, mutlu olabileceğim.
Nice şehirler gezdim, nice caddelerde volta attım da, gel gör ki bu boktan sehrin küçük bir sokağına aşık oldum. Loş ışıklarında sokak lambalarının, yağan yağmuru gördüm, günahlarının üzerine bir perde çekercesine şehrin.
Sevgisizliğin, kibirin, yalnızlığın örttüğü kepenklerinde, evlerin yıkandığını gördüm yağan yağmurda, akıp gittiğini sokaklarında dökülen kanların.
Kaldırım kenarında gözlerini bana dikip bakan çocukta gördüm hayatın da su gibi akıp gittiğini. Ya tutup elinden seni savurmasına izin vereceksin yada korkularınla kaçışını izleyeceksin kendinin arkana bile bakmadan.
 
Kan revan içinde bıraktığımız kalplerde gömüleceğiz birgün, elimizde sihirli zannettiğimiz küçük değneğimizle. Özgürlük uğruna yakalayamadığımız gökkuşağının altından geçip değişecek miyiz acaba, özünde herşeyin aynı olduğu bu şehrin dar sokaklarında.
 
Ben durup, kalmayı seçtim canım bu sokakta, herkes giderken başka şehirlere.
Bu yağmur diner mi, yine gökkuşağı çıkar mı, ben o yıldızları toplar mıyım elimde bir sepet dolusu dilekle bilemem ama kalbimin sesini dinliyorum yine. Kalmayı seçtim burda senin yanında, kalpsiz bedenlerde yaşam bulmayı denemektense senin küçük dünyanda huzuru bulmayı tercih ediyorum ben.
Kalbimde umutlarla bütün mumları senin için üflüyorum bu gece, bu şölene tanıklık eden kainatın tüm yıldızlarının huzurunda...Şerefe bitanem.
 
Toplam blog
: 11
: 1546
Kayıt tarihi
: 29.09.15
 
 

Kurumsal hayata sıkışıp kalmış plaza çalışanı, bekar bir İstanbul kadını.... Biraz kendimden, bir..