Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Kalp aynası

Bana inanmıyorsun
Ben,
Duyduklarıma değil,
"Gördüklerime" inanırım
diyorsun!
öyle mi?

Sen
Kendi gözünü görmüyorsun
Hem de kendi gözünle!
Çöp kaçsa gözüne
Ayna istiyorsun
Yalan mı!

Allah`ını seviyorsan gir içime!
Bak bakalım,
"Kalp aynamda" kimi görüyorsun?
...
Girdin mi canım,
Ne görüyorsun?
Şimdi bana doğruyu söyle
Yoksa inanmam
Ne beni ne Allah`ı sevdiğine!
Dememiş miydin;
Ben yalnız
"gördüklerime" inanırım diye!

Herşeyi gördün işte
Gideceksen git şimdi
Hiçbir şey görmemiş,
Hiç içime girmemiş gibi
Yeter ki
Aynamı kırmadan
Ve beni
Gözümden düşürmeden git
Çünkü,
Düşmelerin en kötüsü;
İnsanın, "kendi gözünden düşmesi"dir!
Nerden mi biliyorum
...
Nerden olacak
Kendi gözümden,
Düşe kalka öğrendim,
Düşmemeyi!

.........
Şimdi sen
Müsade mi istiyorsun?
Ne demek efendim;
Sana benden sonsuza kadar izin
Haydi durma
Sana,
Şevkatle bakan
gözlerimi bırak ta,
Şehvetle bakan gözlere koş
Dikkat et!
Düşme koşarken
Çünkü,
Yanında ben olmayacağım!
Yolun açık olsun
Haydi,
Güle güle...


TURAN ERGÜN
21.11.2008

 
Toplam blog
: 13
: 361
Kayıt tarihi
: 14.12.09
 
 

1965 Doğumluyum. İstanbul'da ikamet etmekteyim. Kendi çapımda Şiir, Şarkı sözü ve Deneme yazıları ya..