Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '18

 
Kategori
Sağlık
 

Kalp Kanser Olmayan Tek Organ, Üç Neden: Kan Pompası, Sürekli Çalışıyor, Güzel Duyguların Merkezi

Kalp Kanser Olmayan Tek Organ, Üç Neden: Kan Pompası, Sürekli Çalışıyor, Güzel Duyguların Merkezi
 

Kalbimiz kanser olmayan tek organımızmış, bir yerden okudum, doğru olabilir çünkü hiç duymadım.

Sonra nedenlerini düşündüm; kan pompası, sürekli çalışıyor, güzel duyguların merkezi

Anatomi uzmanı değilim, sağlıkçı da, yani bunlar olmayabilir, belki başka bilmediğimiz bir nedendir; bana bunlar gibi geldi.

Gerçi çok da ikna edici değil, ne olmuş kan pompasıysa, öyle olsa kan kanseri olmaz.

Ben sürekli çalışmanın dokuları yenilediğine değil tersine aşındırdığına inanırım.

Güzel duygulara gelince duygunun kalpten çıktığını biliyor muyuz ki, belki sinir sistemimiz. Hem duygunun tamir ettiği de tartışılır. Üstelik hep güzel değil bazen kötü duygular.

Ama başka bir neden de gelmiyor akla, belki kalbin yapısı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..