Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '11

 
Kategori
Kitap
 

Kalpazan

Kitap adı: Kalpazan Yazarı : Ergün Poyraz Bilgi yayınevi Altıncı basım mayıs 2011 469 sayfa

Kitapta başbakan R.T.Erdoğan' ın siyasi yaşamını medyaya yansıyan ve yansımayan yönlerini anlatmakta, anlatılarda yer, zaman ve kişi adlarına da yer verilmektedir. Yazarın anlattığına göre T.Erdoğan kendisi hakkında yüklü miktarlarda tazminat davaları açmış ama hiçbirini kazanamamış.

Ülkemizde başbakanlık makamının en yetkili ve önemli olması nedeniyle hemen hemen her başbakan hakkında buna benzer kitaplar yazılmıştır. Ancak Tayyip bey hakkında yazılanlar, gençliğinden beri siyasi mücadele içinde olması nedeniyle, hem konu çokluğu, gizli ilişkiler, akçalı işlemlerin boyutunun yüksek olması oldukça yüksek miktarda okuyucu kitlesi oluşmasına neden olmaktadır. Ancak geçim darlığında olan milyonların para verip bu ve buna benzer kitapları alıp okuyabileceklerini sanmıyorum. Başbakan hakkında öğrenilenler sadece medyaya yansımış haberlerle sınırlı kalmaktadır.

Bu kadar çok sayfalı kitaptan benim en fazla dikkatimi çeken bölümünü paylaşmak istiyorum. Deniz feneri davası görülürken Almanya' da alman savcısı '' Deniz feneri derneğinin Alman bankasında bulunan hesaplarından yüklü miktarda para çekişleri olduğu zamanlarda başbakan R.T.Erdoğan' ın oğlu da her para çekilişinde Almanya'da bulunmaktadır'' İnsan ister istemez kendi kendine soruyor, acaba?

Kitapta yazılanlara göre bu kadar girift ilişkileri olan bir siyasetçinin seçim mitinglerinde meydan okuması tabiri caizse aslanlar gibi kükremesi ve seçimde de yüzde elli oy almasını bilimsel araştırmacılara bırakıyor, memleketimiz için hayırlı olmasını diliyorum.

Bilhassa siyasal islamcı olmadıkları halde Tayyip beye oy verenlerin okuması gereken bir kitap diyorum. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..