Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Kamyon arkası yazılarına alternatif MSN'ler

Kamyon arkası yazılarına alternatif MSN'ler
 

:( - ¢ - § - :D - w - & - ß - é - q - :) = Ne demekse?


* Dünyada her erkeğe iki kız düşüyormuş, hakkımı kim yiyorsa 'haram/zıkkım' olsun... 

* Ladesi ben kazanacağım; çünkü aklımdan hiç çıkmıyorsun...
* Aslım sende kalabilir...
 

* Düş peşindeysen, düş peşime... 

* Bir dudak ver, üstü kalsın... 

* Aşkm sn hywn msn? ... 

* Avazın çıktığı kadar susman ricam olacak... 

* Şeytanına söyle, tüyünü benden alsın... 

* Resmini baş ucuma koydum, bakıp bakıp tükürüyorum... 

* Umrumdışısın... 

* Tabiri caiz değilsin... 

* Artık acılarımın 'mış'lı halindeyim... 

* Ben ne erkekler gördüm, gül gül öldüm... 

* Ne yalan, ne dolan' olan ben, 'falan filan' olan sen... 

* Mevlana değilim ben, adam ol da gel... 

* Dosya indirirken elektrikler kesilir de, mosmor olursun inşallah... 

* Her delikanlının sevgilisi olabilir ama her kızın delikanlı sevgilisi olamaz… 

* Bana 'evet’de, bütün jelibonlarım senin olsun... 

* Çekemeyenler anten taktırsın... 

* Boyun bir karış; bırak peşimi, otur dersine çalış... 

* Colanın üç kapaklık pengueni gibisin... 

* Yüz milyon defa söyledim sana, 'abartmadan konuş' diye... 

* Herkes kendi çapında, ama sen; hala yarıçapındasın... 

* Demez olaydım, "aşkım" dedim, her yanımı ot bürüdü... 

* Bilmiyorsan daha çok marsa gider gelirsin... 

* Seviyorsan yanımda kal, sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al... 

* Yokluğumda çıldır, sonra beni ödemeli çaldır... 

* Beni istiyorsan 'insallah', istemiyorsan 'maaşallah' de... 

İşte kamyon arkası yazılarına alternatif olan MSN yazışmalarından bir kaç örnek. 

Not:
":( - ¢ - § - :D - w - & - ß - é - q - :)" gibi türlü sembol ve türlü garipliklerden arındırılarak elden geldiğince Türkçe'ye çevrilmiştir.
 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..