Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Kamyon yazıları

Kamyon yazıları
 

Bir lojistik kuruluşunun bilmem kaçıncı kuruluş yıldönümü dolayısıyla kamyon şoförleri arasında yaptığı ‘kamyon yazıları’ yarışmasının sonuçları bir kitapta toplanmış. Ben çok güldüm; paylaşayım dedim :)

Ödül kazanan yazılar :

1. Kamyon çeker 19-20 ton, gönlüm çeker Paris Hilton.

2. Hayatımı yazsam duble yol olur.

3. Araman için ille de hata mı yapmam gerekir?

Mansiyonlar :

* Gazla uçabilirsin ama frenle konamazsın.

* Küresel ısınmaya karşı su tankerlerine geçiş üstünlüğü verilsin.

* İyi mazot selülit yapmaz.

*Bas gaza, frene, debriyaja götür ver parayı vergiye, stopaja.

* Ne Müslüm’den ne de Orhan’dan, sevdiğim tek parça ‘yedek parça’.


Jüri özel ödülü :

*Arabada yalnız var.

Kitaptan diğer yazılarsa şöyle ;

* Kalbini trafiğe kapatan da güzelim, By-pass yapıp damardan geçerim.

* Trafik canavarı bir Türk öbür dünyaya bedeldir.

* Korna yaz, 9999’a gönder, dalidili havalı korna melodisi cebine gelsin.

* Sen bu yazıyı okuduğunda ben seni sollamış olucam.

* Sağlam şoför kalmaz rampada, Müslüm baba sığmaz I-Pod’a.

* Kusura bakmayın arkadaşlar size arkamı döndüm.

* Alem kaşar olmuş tost yapan yok.

* Sağdan git iktidar olursun.

* Aracın download iken gidemezsin, beyninde spam varken hedefi göremezsin.

* Bu sol şeridi ne doktorlar ne mühendisler istedi de vermedim.

* Ferrari’sini satan bilgeyse, kamyonunu satan delidir.

* Mercedes’ten korksaydık Susurluk’a girmezdik.


 
Toplam blog
: 10
: 734
Kayıt tarihi
: 03.01.07
 
 

İstanbul 1973 doğumluyum. Hayatı birçok ilde, birçok insanla paylaştım. Hayatı bir de benim gözümden..