Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kamyonlar kavun taşır

Kamyonlar kavun taşır
 

O değil de;

İstanbul'da bugün bazı semtler trafiğe kapanıyor. Biliyorsunuzdur umarım. Aksi halde o trafiği düşününce bide mahsur kaldığınızı düşününce... :))

O değil de;

Mahallemizde bir kamyon var, yaz süresince kavun karpuz satıyor. Adamlar memleketinden kalkıp gelmişler ve yaz sezonu boyunca kamyonda yaşıyorlar. İlginç tabi...

kamyonlar kavun taşır/ben hep seni düşünürdüm/niksar'da evimizde/küçük bir kuş kadar hürdüm/artık bu şehir başkadır/herkes beni aldattı gitti/kamyonlar kavun taşır/içimdeki şarkı bitti

O değil de;

Meteorolojiden yapılan açıklamalar sonucu şiddetli bir yağmur beklentisi içersindeyim. Hava yüzünü ekşitmekle birlikte henüz ortada yağan esen yok. Yalnız 'meteoroloji' yazmak da zor işmiş şimdi farketttim. (Zaten de yanlış yazmışım, Sayın Yazarım Murat Hacıoğlu'nun ikazı üstüne yazıyı düzelttim.)

O değil de;

'Aylık iş ve ekonomi dergisi CNBC-e Business, Türkiye’nin en yaşanabilir kentleri araştırmasının üçüncüsünü açıkladı. Altı ana kategoride ve 37 alt parametreye göre hazırlanan bu yılki çalışmanın sonuçları, derginin Ekim sayısında yer aldı.'

Bu araştırmaya göre; Ankara, Eskişehir, Isparta, Trabzon, İstanbul, Artvin, Bolu, Antalya, İzmir, Rize' en yaşanabilir kentlerimizmiş.

:) Neyi araştırdıklarına ve yaşamaktan ne anladıklarına bağlı tabi.

Yaşamak için İstanbul'u tek geçerim. :) Her anlamda.

O değil de;

Tarkan'ın yeni imajını gördünüz mü? James Bond gibi olmuş. Yakışır.

O değil de;

lay la lay la lay/sen güneş ben ay/annem de seviniyor/hah ha hah ha hay/gerçek bir prens/dizlerimde uyuyor

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..