Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Kan, ter ve gözyaşı

Düzyazı koşuklar 9

Doğdum, doğdurmadılar, öldürdüler

bir buçuk yaşında

yeniden doğdum

doğdurmadılar, yeniden öldüm

yeniden doğdum, yeniden öldüm

ve

bla bla bla.

>

Yaşadım,

10 kez

20 kez

...

Sonsuz kez

ve kan

ve ter

ve gözyaşı ile

öyleyse:

sizlere kan, ter ve gözyaşı vaat ediyorum

>

Devrim yapabilmeniz için değil,

devrim olabilmeniz için

>

Bahçe biziz

diken bizdedir

>

Gelecek biziz

ölüm biziz,

sizi de bekleriz

devrim olabilmeniz için

>

Yazması kolay

yaşaması zordu,

imkansızdı

çünkü insan imkansızdı

>

‘Ustalarım’ demeyeyim

geçmişten gelen

gönüllü deneklerim vardı,

standart biyografilerini

standartdışı nekrografiler kılmış olan,

erken ölmüş olan

kaybedenler kulübü üyeleri

>

Üniversiteyi 10 yıla uzattım

askere gitmemeyi 20 yıla uzattım

sonunda deniz bitti

direksiyonu sokağa kırdım

duvara tosladım parçalandım ama kara kutu sağlam kaldı,

>

Ölümcül bir yaşamcıllıktı

libidomu her gün her gün bitiriyor

her gün her gün daha fazlasını ekliyordu

volkan magması gibiydim

parlıyordum ve patlıyordum

ışıyordum

uçbeyin radyasyonuyla

>

Işığa gelen pervaneler misali kadıncıklar

bana doğru kamikaze pikesine geçiyorlardı,

son anda maçaları sıkmayıp

küçük burjuvaziye doğru

topukları popolarında

kaçıyorlardı benden,

magandanın allahı kocalara doğru

ve bir sürü de velede doğru tabii ki

>

Yazıyordum sağanak gibi

3.500 sayfa yazdığım yıl oldu

ki bu beynimi epeyi kanattı

>

Editörlere ve yayıncılara doğru

çakılış uçuşuna geçiyordum

reddediliyordum hep

ret bile edilmiyordum daha çok

karşılanıyordum suskunlukla

>

100 yazım yayınlandı

500 metnim reddedildi,

3 kitabım yayınlandı

50 kitap-kez reddedildim ve pes ettim

sırada 207 kitap var çünkü

henüz yol uzun daha önümde

>

Momentimiz global faşizm

ve engizisyon

ortaya koalisyon karışık,

insanlar döneniyor

bir ipin ucunda döne döne

kendini boğan koyunlar gibi,

mezbahaya kendi ayaklarıyla giden

ve tarih trenini boş boş seyreden inekler gibi

>

Yaşamla sözleşmemiz yok

kimse kimseye hiçbirşey vaat etmedi

eder gibi yaptı,

gelin kan ter gözyaşına...

Geleceği birlikte yoktan var edelim,

beni beğenmezsiniz

siz tek başınıza var edin,

nahan da

kan, ter ve gözyaşı orada.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..