Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kan Bağışı

Kan Bağışı
 

Salih Arıkan kan verirken


İnsanlar bazı tatsız olaylar yaşarlar ve zamanla yaşadıklarını unuturlar. Ben de haziran ayında kan vermek istemiş ve kan verirken şahit istenmişti. Gerekçeleri tanıdık. Okunan formdaki bilgileri ya bana bilgiler okunmadı derse. Ben diyecekmişim bir sorun çıkınca bana böyle bir bilgi verilmedi okunmadı. Yahu ben 25 kez kan vermişim gümüş madalya almışım. Kızılay’a bu uygulamanın sona ermesi gerektiğini yazdık. Sağlık Bakanlığı Basın ve Kamuoyu bilgilendirildi. Bana hala bir cevap verilmedi. Şimdid e mesaj geliyor. Kan bağışınızın üzerinden 3 ay geçmiştir. Kusura bakmayın şahit uygulaması sürdüğü mütdetce ben Kızılay’a kan bağışı yapmam. Bu vesileyle tekrar hatırlatalım. Kızılay Derneği lütfen körlerden kan alırken şahit isteme uygulamasından vazgeç. Bir de benim gibi itiraz edenler için bir formül bulmuşlar. Kendi personeli şahit oluyor. Resmen mevzuatçılık oynuyorlar. Böyle gülünç uygulamalar lütfen tarihin çöplüğüne atılsın.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..