Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
 

Kan içip Allah diye nara atanlar

Kan içip Allah diye nara atanlar
 

Bugünleri bir türlü anlayamayıp

Kan içip Allah ü Ekber diye avaz, avaz bağıranlar var ya

Sanki deli gömleği giymiş divaneler tıpkı bunlar

Onlara bir çift sözüm olacak

Allah sizin gibi salaklara mı kaldı a aptallar

Gelin dinleyin bir kez olsun beni

Hiç olmazsa anlarsınız Allah nediri

 

ÜÇ ÖĞÜT

Allah dosttur sadece anlayana

O dostum der hep insana

Dostluk duygu düşünce

Tutum davranış uyuşmasıdır

.

Allah güzelliktir görmesini bilene

İnsan da güzelleşerek yaklaşır ona

O üç öğütte bulunur insana

Doğru sözlü ol daima hayra ve barışa yürü

.

Hey dost arayan kimse dinle beni

İşte bu yoldur dosta giden yol  

Ulaşmak istersen ona gir yürü bu yolda

Buluşursun sonunda mutlaka onunla

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke) 

...

Saygı sevgi sağlık ve mutluluk dileklerimle

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..