Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Kan izleri

Gençliğin başı dumanlı günlerini yaşadım.
Gözlerimin arkasında hep,
Kurt izleri vardı.
Nefesler donardı benim gecemde,
Ben gecede daha bir canavardım.
Gülüşler donardı yüzümde,
Göz yaşları parça parça içime akardı.
Gençliğin soğuk adımlı günlerini yaşadım.
Düşüncelerimde hep,
Kurşun izleri vardı.
Silahlar parlardı benim gecemde,
Ben gecede silahlarla yatardım.
Gelecek donardı yüzümde,
Yüzüm parça parça bana bakardı.
Büyük adımlı gölgeler geçerdi gençliğimde.
Saf yüzleri kirletirdi bakışlarım.
Bir kavganın içinde bulurdum ellerimi,
Ellerimde gençliğimin kan izleri
Kavgalarım bitmedi.
Sonra, baharda aşık olma hikayeleri.
Kafam çakmadı tabi, yürümedi.
Gözü yaşlı sahneler, yumuşatmadı beni.
İğde dalları, herkes gibi kokmadı bana.
Bıraktım herşeyi, çektim gittim.
Bıçak sırtında yaşamakmış kaderim.

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..