Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

11 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Kan kaybediyorum

Kan kaybediyorum
 

Fethiye


Yüreğim sürekli kan kaybediyor

Elimde degil sökup atamıyorum

Dalıp dalıp gidiyor gözlerim derinlere

Kimi görsem biraz sana benziyor

Seni hatırlatıyor şu bulut şu gökyüzü

Şu kayaları döven deniz

Şu hüzünlü melodi şu napoliten şarkı

Bir zamanlar beraber dinledigimiz

Seni düşünüyorum durmadan usanmadan

Şimdi diyorum o ne yapıyor acaba

O güzelim gözleri kime bakıyor

O narin elleri neler yazıyor

Oysa günler o günler degil

Akşamlar o akşamlar degil

Ve kalan şimdi sadece özlemin gecelerde

Durup durup seni büyütüyorum içimde

Seninle acılar büyütüyorum

Yeni yeni kederler büyütüyorum dayanılmaz

Kirli sular yürüyor iliklerime

Bir zehir karışıyor kanıma anlıyor musun

Bir daha görsem seni diyorum bir daha görsem

Bir gün olsun bir dakika olsun

Unut demek kolay, gel bana sor bir de.

HATIRLATMA

Olanları hatırladıkça inanamıyorum kendime.

Sizin yanınza geldim iş icabı selam verdim aldınız

Cesaret edip kendimi tanıtamadım size.

Siz neden tanımadınız ki beni.

kaşlarınız çatık suratınız asık gördüm sizi.

sordum soruşturdum sizi olacağı öyledir onun dediler.

Ellerim boş hayellerim boş dönsem de seni gördümya o yeter bana.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..