Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kan Kırmızı

Kan Kırmızı
 


Bende her zaman çay var güzelim.!
Yüreğimde koca bir kazan kaynıyor.
Ve uykusuz geceleri demliyorum
Kundaktaki sabahların hatırına.
Dudağımda kıştan kalma hüzün
can çekişiyor nefesimin nezaretinde.
Yokluğunda harlanıyor
içimdeki o büyük yangın.
Sarımtırak
mevsimler saklıyorum avuçlarımda.
Sonra bir bahane bulup
yağmurlarla sevişiyorum ulu orta.
Gamlı türküleri dinlerken
kurşun döküyorum yaslı gönlüme.
Bir bir sönüyor şehrin ışıkları ve binbir güçlükle yutuyorum
yaşanmışlıkları.
Takvimler yırtık bir Cumartesiyi gösterirken
Erteleniyor vuslatın geliş saatleri.
Yaslanıyorum yokluğunun soğuk duvarlarına.
Sol yanımda akıl almaz dayanılmaz bir sızı.
Münferit sevdalarda kırmızıyla siyah arasında kalıyorum
Ya karaydı bu sevda ya da kan kırmızı…

Sahildeki Şair Sinan Yıldızlı
#busözlerisanayazdım

 
Toplam blog
: 18
: 119
Kayıt tarihi
: 16.02.18
 
 

Merhabalar : Ben Sinan YILDIZLI  1983 İstanbul duğumluyum. Farkıda mısın? ve Bu sözleri sana yazd..