Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Kan sağanağında yürek, sana hasret.

Kan sağanağında yürek, sana hasret.
 

Goncalar gördüm ağaçlarda, süzgün.
Açmak ister gibiydiler.
Oysa karlar yağıyordu ruhuma, üzgün.
Korkma üşümez dediler.

Nice akşamlar uğurladım sensiz.
Boğuldum gecenin neminde.
Nice sabahlar karşıladım sessiz.
Savruldum sevdanın dilinde.

Bak açtım yine penceremi.
Belki de gelir konarsın.
Sen diye ağlayan yüreğimi,
Olur ya gönlüne dolarsın.

Kapkara gökyüzü, câna nispet.
Kan sağanağında yürek, sana hasret.
Kalmadı bir canlı, etmeyecek şehadet,
Vuslata yolculuk bu, der ki Râb sabret.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..