Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Kanadı kırık kartal...

Kanadı kırık kartal...
 

Futbol maçlarını seyretmenin dayanılmaz sancısını yaşarım bazen...

Milli takım kötü oynuyorsa sıkıntıdan sivilce çıkarırım...

Fenerbahçe'li olarak iyi gidişattan mutlu olurum...

Şampiyon olursak bayrağı alır koşarım...

Türk takımlarıından hangisi olursa olsun;yabancılarla oynuyorsa bizim takımın fanatiği olurum...

Ama yabancılara karşı bizim takım, ezilmeye başlayınca yumruklarım duvarları deler (!)

Boks maçlarında ezilen boksörün antrenörü havlu atar ya...

Sporcusunu rezaletten kurtarır ya...Belki de ölümü engeller ya...

Hani askeri kırdırmamak için ''Ricat '' Emri veren komutanın duyguları gibi...

Az önce , aşkla şevkle, BJK-Liverpol Maçını izlemek için geçtim tv karşısına...

Önce birinci gol geldi...Ardından bir bacaksız Liverpol'lüden ikinci gol...

Olabilir...Ama o da ne BJK sahadan siliniyor...Kartal çok yorgun gibi...

İngiliz Atları gibi koşuyor karşı taraf...Bizimkilerde bir panik...

Kartalın kanadının kırılmasından korkuyorum...

Devre arası, hezimet korkusu duygularıyla geçtim klavye başına....

Devre arasında yazılan ilk Blog olarak tarihe geçerim sanırım :)

Top yuvarlak...İnşallah kazanırız...Haydi Beşiktaş...Beni mahçup et...

Sonucuyla ilgili güzel yorumlar yazarım inşallah...

Bloğunuzun yorumcusu hizmetinizde...Haydi bakalım beyaz cam sevindir beni...Hezimet verme Yarabbiii...!!!

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..