Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Kanadı kırık kuşlar

Kanadı kırık kuşlar
 

Foto:Ş.ODABAŞI


Güneş doğmadı bu sabah
Ya pili bitmişti Günes’in.
Ya gözlerim yoktu benim.

Herşey batmıştı sabahtan
Bir şey kalmamıştı akşama batacak
Akşam bana batmıştı
Batmıştı dikeni
Gurbetin

Batmıştım ben
Boğazıma kadar hasret
Balçıktı ellerim.

Yalnız insana yalnızlıkta vurur
Bulunmaz tesellisi
Mazereti yok suskun kuşların
Ötüşleri yasak

Duvarları yıkık hasret hanlarının
Gökyüzüne küskün damları
Ökseli ayakları dut yemiş dilleri
Gurbete düşenin

Kaç bahar bitirdim yedim sayısız nisanı
Gurbette misin?
Kanadı kırık kuşlar da terk ediyor
İnsanı

1990/Batman

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..