Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Kanal!

Saddam Hüseyin’in de böyle bir projesi vardı.

65 kilometre uzunluğunda bir kanal!

Dicle ile Fırat nehrini bağlıyordu!

Fırat nehrinin azalan suyunu Dicle’den takviye amaçlı! Yüz elli metre açıklıklı bir kanaldı bu!

Baytur firması köprülerini yaptı. Ben üç köprüde çalıştım! Dicle’nin hemen yanındaki köprünün ayak kalıplarını hazırladım ve ilk betonlarını döktüm! Çelik konstrüksiyon kirişli köprülerdi bunlar! Çelik kirişlerin montajında da bulunmuştum.

Saddam akıllı adamdı!

65 kilometre uzunlukta bir kanalla hem Fırat nehrini takviye etti, hem de kanalın iki yanını tarıma açtı!

Kanalı Ruslar açıyordu!

Bizde de bu olabilir! Kanalı Ruslara verebilirler!

Hatta Ruslarla stratejik bir işbirliği de olabilir bu işte! Montrö anlaşmasının kısıtlamaları bu kanalla bertaraf edilebilir!

Sadece tahmin!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..