Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '20

 
Kategori
Güncel
 

Kanal İstanbul Siyasi Proje

Bu projeyi ortaya çıkaranlar gerçekten iyi bir proje olduğundan emin değiller bir yana emin olup olmamak da onlara göre önemli değil sanki. Bakın ülkemiz için gerekli ya da gerekli değil konusunu katmıyorum, böyle olmayan projeler de olmalı.

“Ağzımdan çıktı yapacağım” projesi. İyi bir proje olduğuna inanıyorsanız lütfen bizi de inandırın. Bizi körü körüne muhalefet edenlerin içine katmayın. Biz sadece ikna olmak istiyoruz. Ülkemizin dar zamanında çok para çünkü.

Ben karşı değilim, savunmuyorum da; anlamaya çalışıyorum. Muhalefetin dediği gibi her şey olumsuz görünüyor, yalnız bir şey; ikinci boğaz olacak ve kıyısına kurulacak şehir inşaat sanayine çok ciddi katkı yapabilir de kime gidecek bu para? Boğazın kenarı sonuçta, bir daireyi 1 milyona satacaksın. Bize yarasa kazmayı alıp ben de koşardım!

Siyasi proje olması konusuna gelince; savunan kesimde karşı çıkan, karşı çıkan kesimde de savunan yok, bitti; bu siyasi bir proje, hatta inat projesi!

Muhalefetin karşı çıkışı da ilginç; hükümet ne yapsa “Yapmayın! Yapamazsınız…” Sen projeye karşı çıkmıyorsun ki, derdin başka, bu konuda AKP’liler haklı.

Birileri de var “Kanal İstanbul’a harcayacağınız parayı asgari ücretlilere verin ”diyor, vizyona bakar mısın? Görüldüğü gibi bizim bakışımızda siyasi rekabet yok, yatırımlar ülke için çünkü çocuklarımızın geleceği.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..