Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
TV Programları
 

Kanal T Aslı Kökçe ile ‘Sohbetin Aslı’ programındaydım.

Kanal T Aslı Kökçe ile  ‘Sohbetin Aslı’ programındaydım.
 

ASLI KÖKÇE - HAMDİ KARAKILIÇ - NAZAN ŞARA ŞATANA


Kanal T Aslı Kökçe ile ‘Sohbetin Aslı’programında, yepyeni bir ses; Hamdi Karakılıç’la birlikte konuktuk.

Aslı Kökçe’yi daha önceden tanıyordum. Birkaç yıl önce benim Mihrace dizi projesi için Kıvılcım Yapım’da görüşmüştük, sonra ikimiz bir başka programda konuk olmuştuk.  O güzel gülen, yüreği güzel olanlardandır.  Öyle yayın saati sizin yüzünüze gülen, reklamlarda ya da aralarda cep telefonu ile meşgul olanlardan ve siz orada yokmuşsunuz gibi davrananlardan değildir.

Öyle olanların programlarına katılmıyorum. Bir kez katıldımsa hangi kanalda olurlarsa olsunlar, ne kadar ünlü oldukları da beni hiç enterese etmez! Onların davetlerine gitmiyorum. Ekrana oynanan oyunlar da benim işim olmaz.

Gelelim Hayatın Aslı programına. Yine eğlenceli bir program oldu. Aslı neşesi, sohbeti ile zamanın nasıl geçtiğini hissettirmedi bizlere. Hamdi Karakılıç yeni CD’i çıkartmış, birbirinden güzel türkülerini söyledi. Bu genci sanıyorum ileride çok güzel yerlerde göreceğiz. Azimli, işini seviyor.

Her şeyden söz ettik, kitaplardan, müzikten, yazı yazdığım gazetelerden! Birde; benim bir eserimin tiyatro olacağını yapımcı ve yönetmenliğini kızım Elif’in yapacağını orada benimde oynayacağımı söyledim. Aslı Kökçe’ye sende olmalısın dedim. Neden olmasın memnuniyetle dedi.  Ona söz verdim, sahnelenmeden onun programına gideceğiz tüm ekip olarak…

Bir başka programında buluşmak üzere vedalaştık…

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....