Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

Kanama zamanları -2- (dört sene önce idi)

Kanama zamanları -2-  (dört sene önce idi)
 

bıçak kemiği kesti,iliğe dayandı.


Bıçak kemiği dayanmış

lafa da bak!

bu bir rezalet

kemik ne kelime

iliği kesti   ihanet!...  

Aslında bu konulara girmek istemiyorum. Çünkü o topraklarda 9,5 ay askerlik yaptım. Klavyenin başına geçtiğim zaman parmaklarım kanıyor, gözlerim yanıyor. Ve ihanet simsarları köşe başında, içim deliriyor.

Son günler de kafayı taktığımız mevzuya bakın. DTP neden PKK'yı terör örgütü ilan etmiyor. "Etse ne olur!... Adamlar dağdaki yoldaşlarına cep telefonundan iki Se Me Se atsalar "Biz sizi terör örgütü ilan edeceğiz, ortalığı yatıştırmak için. Gerçek fikrimiz sizce malum zaten, ortalık biraz durulsun" deseler dağdaki yoldaşlarına, sonra çıkıp canlı canlı basın toplantısı yapsalar, yayınlar kesilse, flaş haber olarak inse ekranlarımıza, ne olacak? Lep Top yazarları döndükleri köşelerinden zafer çığlıkları atacaklar, lep Toplarından barış terennümleri atacaklar, o olacak! Bu insansılar için ilgili örgütün siyasi kanadı diyorlar,Vallahi yalan! Bu insansılar ilgili örgütün, siyasi kanadı, butu, gözü, kulağı, aklı , fikri bizatihi hayali ütopyalarına ulaşmak için bu partide vücut bulmuş satılık bedenleridir, Keşke siyasi kanadı olsa, kırarsın kanadını oturur oturduğu yere ama iş kanatla bitmiyor.

"Sevgi eylem gerektirir. Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz" derdi atalar, ne kadar takıntılı ve güdülen olduk. Sofradaki asıl porsiyon yerine kırıntılarla karın doyurmayı kendimize ilke edindik. Rıce lutfetmiş aramış. Birkaç gün süre istemiş bizden. Bizler günlerdir sureler indirirken şehitlerimizin ruhuna. Bizden hala süre istemeleri akıl alır gibi değil. Asıl insanı delirten bu sürenin verilmiş olması değil, bu bekleyiş, bu emekleme alışkanlığı, bu durağan tavır! Kendi menfaati için Irak'a okyanus aşıp demokrasi! getirenler, sınırlarımızdan 50 km.içeri girmemize onay vermiyorlar. Onay vermemeleri normal, bizim onay beklememiz anormal.

Y'azdırmayın beni, azdırmayın beni. Tüm kurumların, bankaların, limanların, hatta dağların yabancılaştığı bir ortam da Coca Cola içsen ne olur, Marlboro içsen ne, hatta zıkkımın kökünü içsen ne olur? Daha teknik hareket etmeli, ecnebi gülmelere kanmamalıyız ama gerekirse kanamalıyız çekinmeden!... 

çıkardım

yüreğime gömdüğüm savaş baltalarını

zaman konuşma zamanı değil artık

koklaşma zamanı da değil zaman

zaman

kanama zamanı

kendim ölçtüm

kendim biçtim fermanı... 

22 eylül 2007

8 er kayıp!

O zaman inkar etmiyorlardı ama kucaklaşamıyorlardı da. Hey hat nereden nereye...

 
Toplam blog
: 220
: 212
Kayıt tarihi
: 14.08.12
 
 

İşimiz gücümüz  finasalpara, ama sevemedik hiç bir daim kendi malımız gibi bedenini. Neyse bize b..