Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Kanaryam güzel kuşum, yine Aslan'ımı vurdun.

Kanaryam güzel kuşum, yine Aslan'ımı vurdun.
 

Fener hep bunu yapar.


Merhabalar!

Bugün Fenerbahçe-Galatasaray maçı vardı. Biliyordum maçı Fenerbahçe’nin kazanacağını. İzlemek istiyordum ama nasıl. Digitürk olan bir yere gitmem gerekiyordu ama misafirim geleceği için gitmekten vazgeçtim. Misafirim gelmeyince ikinci devreye gideyim dedim.

İlk devreyi cepteki telefondan dinledim. Fenerbahçe 2-1 öndeydi. Yemeğimi de yemiş evden dışarıya fırladım. Her zaman maçları izlediğim mekâna gittim. Tabi yer bulabilirsem. İkinci devre başlamadan mekâna varmıştım. Oturacak yer bulamadım. Ayakta kalmaya razı olarak bir boşluğa yerleştim.

Maç bittiğin de Fenerbahçe 4-1 galipti. Tabi tüm Fenerbahçeliler gibi ben de mesut ve mutluydum.

Yorum yapmama gerek var mı? Fenerbahçe sahada basmadık yer bırakmadı. Koştu, mücadele etti, top baştı, karşıdakini yıldırdı. Her atakta heyecan vardı. Çıkan oyuncuların yerine girenler de çıkanlardan bir eksiği yoktu. Tek kelime ile harikaydılar.

Galatasaray’a gelince. Kendine son derece güvenmiş olarak sahada yer aldıklarını düşünüyorum. Birkaç gün önce oynadıkları Benfica maçını kazanmaları oynadıkları oyunla adeta maçın favorisi olmuşlardı. Fark atacakları da söylentiler arasındaydı. Ama farkı Fenerbahçe attı.

Fenerbahçe ile Galatasaray’ın bu sene Avrupa’da oynadıkları kulvarlar farklı. Biri Şampiyonlar Ligi öbürü de şampiyon olamayan fakat o ülkenin kontenjanının sağladığı dereceyi elde ederek katılan takımlarla oynuyor. Yani bir Arsenal ile Benfica’yı bir tutamazsınız. Doğrusu Galatasaraylılar bu kadar takımlarını övdüklerini anlayamıyorum.

Son bir şey daha. Şükrü Saraçoğlu Stadın da en son Galatasaray’ın Fenerbahçe’yi yendiği tarih 29 Aralık 1999. Yani o tarihten bu yana Galatasaray bizi sahamız da yenemiyor. Bu da bir anti kap.

Ben de merak ediyorum. Galatasaray ne zaman Şükrü Saraçoğlu Stadında galip gelecek. Hani Galatasaraylılar bizim hiçbir zaman Avrupa’da kupa alamayız diyorlar ya. Ben de onlara diyorum siz de hiçbir zaman bizi sahamız da yenemezsiniz.

Ha belki rakip Fenerbahçe olmazsa o zaman gelip gelebilirler.

İşte böyle bir şans var önlerin de. Bilindiği üzere UEFA kupasının bu senenin finali Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadında oynanılacak. Şayet Fenerbahçe grubun da üçüncü olmazsa ve UEFA’ya kalmazsa ve Galatasaray finale kalırsa. Fenerbahçe’nin UEFA’ya kalma ve final de bu iki takımın da eşleşme olasılıkları uzak bir ihtimal de olsa var. Kesin olarak söylüyorum UEFA kupası finali Fenerbahçe- Galatasaray arasında oynanması halin de kupayı kesinlikle Fenerbahçe alır. Bunu nereden biliyorsunuz. Çünkü Fenerbahçe'yi yeni stadımızda üstelikte iki binli yıllarda galibiyeti yok.

Yani kupayı Fenerbahçe alır ama Galatasaray Şükrü Saraçoğlu’nda bizi yenememiş olur.

Soru: Acaba Galatasaray Fenerbahçe’yi ne zaman yenecek?

Cevap: Hiçbir zaman.

Galatasaraylılara gönül notum. Sizleri çok seviyorum ve her birinizi öpüyorum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..