Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Kanaryam havalanmaya başladı.

Kanaryam havalanmaya başladı.
 

Gollere sevinen güzel Fenerbahçeli taraftarlar.


Benim keyfime bugün laf söyleyemezsiniz. Çünkü mutluyum.

Neden mutlu olmayayım ki.

Sebep.

Cumartesi günü: Fenerbahçe 4-Sivasspor: 2

Bugün (dün): Fenerbahçe: 3- Sivasspor: 1

Fenerbahçe’ye o kadar tenkitler yapıldı ki. Tenkit edenler yani haksız değillerdi hani. Yok takım böyle oynuyormuş, yok koşmuyormuş, Alex gitmeliymiş. Bununla birlikte Güiza’yı yerden yere vuranlar Semih’in ilk on bir de başlaması gerektiğini, dede lakaplı Arogenes’in artık defterini dürmenin zamanının geldiğini ben dâhil tenkitler savurduk.

Geçen 2 maçtır Fenerbahçe’yi takip ediyorum. Lig lideri Sivasspor’a iki maçta 7 gol attı ve 3 gol yedi. Nasıl oldu da bende bir türlü anlayamadım. Fenerbahçe’de ki bu değişimi neydi acaba. İşte bunu anlamak zor.

Sivasspor. Bülent Uygunla öyle güzel işler yapıyorlar ki. İlk önce şunu itiraf etmeliyim ki bundan önce şampiyon olmuş 4 takımın önünde lider durumdalar. Trabzonspor’dan sıfır puan fark olmasına rağmen Beşiktaş’tan 3, Fenerbahçe ve Galatasaray’dan da tam 5 puan fark atmış durumdalar.

Ve Fenerbahçe söylenecek bir şey yok. 4 gün arayla kendi sahasında Sivasspor’la karşılaştın. Rakibini eze eze yendin. Bu da senin ne kadar güçlü olduğunu gösterir. Benim güzel kuşum.

Taraftarınla sen çok yaşa.

Şimdi çok mutluyum. Bu mutluluktan artık bir şey yazamıyorum.

Bizi bir kez daha memnun et. Kupayı da ve ligi de al.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..