Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kanattın Yüreğimi Sabri Amca

Her gün yollarda baston sallıyorum. Bazense güzel dostluklar kuruyorum. Bunlardan biri de Sabri amca.

Sabri amca Akhisar zeytinli ovadan. Hemşerimiz. Oradan buradan memleketten konuşuruz. Yardımsever bir abimiz hemen koluma girer selam verir sohbete başlar.

Bu gün yine karşılaştık. Düğüne gittiğimden bahisle bir Akhisar muhabbeti başladı. Sen nerelisin hangi köydensin dedi. Bende koca kağan köyünden deyince orada muhtar vardı vurdular deyiverdi. Bende o benim amcam olur dedim. Biz onunla Çınarlı kapıda çınara yaslanır çay içer sohbet ederdik dedi.

Sabri amcadan ayrıldım. İçimi bir hüzün kapladı. Amcam çok başka bir insandı. Başarılı muhtar olduğu için ödül almıştı beş köyün muhtarı derler ve herkes onu takdir ederdi. Ben o yönüyle fazla ilgilenmiyorum. Aramızdaki şakalaşmalar sohbetler tartışmalar sanki üniversite mezunu gibi bilgili ve kültürlüydü. Onu düşünürken bilgisayarın düğmesine basmadan açılmasını beklemişim. Allah rahmet eylesin. Beni babam hasta yatağında olduğu için ilk körler okuluna amcam götürmüştü. Hey gidi günler hey.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..