Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Kanayan dudakların dokunuyor tenime

Kanayan dudakların dokunuyor tenime
 

...


Pimi çekilmiş hayaletler aynamda,

Gözkapaklarımdan düşüyorsun dudaklarıma,

Papatyaların göbeği gibi sarı,

Yıldızlar kadar uzak bir şehirdeyim,

Çığlık kokulu akşamlara asıyorum cesedimi.

Siyah eldivenler takıyorum,

Uçları kesik,

Parmak uçlarım üşüyor,

Sokak lambalarına dokunuyorum,

Tenin kadar sıcak değil.

Sokak köpeklerinin gözlerine takılıyor gözlerim.

Raylar döşüyorum vücuduma,

Issız şehirlerden yolcular uğruyor,

Vagonlar dolusu hüzün birikiyor.

Köprülerden atıyorum ruhumu,

Işıldayan denize ulaşmıyor yine,

Takılıyor saçlarına,

Dilimi düğümlüyorum ben de,

Susuyorum seni,

Kusuyorum kalbimi,

Leş kokusu sarıyor kenti,

Boğuluyorum.

Soluk soluğa sevişmeler dokunuyor evlere,

Sokaklar süpürüyor terini,

Alnına düşen saçların acıtıyor içimi.

Kanayan dudakların dokunuyor tenime,

Tenim kan kokuyor.

Hiç kimseye söyleyemediklerimsin sen,

Biriktiriyorum kumbarama,

Her intiharımı,

Biriktiriyorum kendimi.

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..