Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Kandil 3

"Her gün bir yere konmak ve her gün bir yerden göçmek gerek." demiş ya Bilge; sözü edilen şey, birden fazla yere gitmek, birden fazla yerden kopmak; dağılıp un ufak olmak değildir."BİR" YERE; hep aynı yere konmak; hep aynı yeren uçabilmektir. (Bütün bunları hep özgürce yapabilmek gerekir. ÖZGÜRCE.... AMAN DİKKAT! Koparılmak ve uçurulmak denmiyor...)
Ve ÖZGÜRLÜK; IŞIĞI bir noktada "toplamak"tır. IŞIKTA TOPLANMAKTIR.
Bu "konmak" ile "uçmak" özgürlüğünün ve sorumluluğunun SIRRI; "son gün..." FELSEFESİ ile aynıdır. Ve bu aynılık; "bilen" için değil, "BULAN" içindir.
Ben de gelebilirim sana özgürce, daima ve yeniden..."ÇAĞIRMAYI ÖZLERSEN..." Ben de kucaklarım seni; bana GELMEYİ, bana KONMAYI bilirsen... HER GÜN.... YENİDEN....
Üstelik; BAKSANA! ben "her an" yanındayım;"SANA GELDİM..."
Ve her an SENDEN UZAKTAYIM... SENİNNN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ SEVDİĞİM İÇİN....
Acı ve mutlulukla "BİR" anda, yan yana PİŞİLİR; acı ve mutluluk "BİR-LİKTE" aşılır... "UÇMAK" VE "KONMAK"IN SIRRINI BERABER "BULABİLDİKTEN" SONRA.....
Bana bir isim verirsen/diysen bir gün, bu isim "tüm mesafeleri" aşsın da kulağıma gelsin, DALIMA KONSUNNN...
Ben seni BULDUM; SEN BENİ BULDUN MU?

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..